"lite efter mig"

Känner mig lite efter - ska bli skönt att börja jobba på måndag.

Svårt att släppa taget är det. Men när det väl är släppt är det liksom svarta hålet!

Nu känns det som om jag inte har grepp på något.

I tidningen talas det om att vi har kommunstyrelse på måndag - syftande till måndagen som kommer nu - snart. Men något sånt har inte jag inplanerat?

Och med  lösenordet borta till kommunposten känns det onektligen lite oroligt.


Om ni nu vill veta vad jag gjort idag - efter att jag chockades av allt det röda på Migelles blogg. Det var ju dessutom inget spännande bakom det - bara adressbyte på bloggen.


Sen drog vi - Sara och jag - och hämtade upp lite mat hos förädrarna (mina) och sen hämtade vi Saras lilla syster Lisa hos mormor.


Spåret till Västbacken dit vi kom vid 10.

Debet och kredit och momsredovisningar. Och gammal är äldst - mor Ylva hade rätt som vanligt. Vilket betydde att Jens firma betalat in 41.975 kronor för mycket till Anders Borg.

Fast han Jens var mer irriterad över att han hade fel än glad över att få tillbak pengar! Nästan!!

Ja sen har det varit ett syndigt leverne -. och sånt kan jag ju inte släppa på bloggen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback