Eländet först

Vi tar eländet först. För er som inte är döless på affären Danielsson och var han tillbringade annandagjul för ett antal år sen kan läsa här. Den länken borde inte bli särskilt nött.

Och om ni inte fått nog av elände så kan i alla fall alla allianspartier och några till vältra er i elände i SCB:s maj undersökning. Och för er finns hopp om framtiden . om någon dag kommer den nedbrutna. En får hoppas att de 7 folkpartister som ingår i undersökningen håller sig hemma.

Kanske man ska hoppas på sånt här väder som inte uppmuntrar till utflykter precis.

Själv ska jag nu åka till Ormberget för trevligt umgänge med folkpartister och grillning.

Jag hoppas komma ihåg att ta lite trevliga foto.

Om inte annat ska ni i alla fall få se ett sällsynt välstädat skrivbord.

Nu är alla mina "synder" nogsamt nedtecknade. Ska avverkas en efter en innan jag tar semester till midsommar.

Kommentarer
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ja vädret klagar nästan alla på ( även Jag ) men inte en enda gör något åt detta. Det enda tips jag har är att vi får göra som dom gör i Amerika när det regnar. Om du inte vet vad dom gör? Så ställ bara frågan ska jag komma med det rätta och enda svaret.

2007-06-14 @ 19:41:40
Postat av: Ylva

Reta mig inte - du vet hur nyfiken jag är. Vad är svaret?
Och hallå bloggmaster - kan jag slippa att rapa en massa bokstäver nu för att publicera detta?

2007-06-14 @ 22:44:34
Postat av: Ylva

Kom igen Nisse - du vet att jag är lat - ids inte fundera - och kriminellt nyfiken?

2007-06-14 @ 22:45:58
Postat av: Nils - Gustav Ökvist

Ja här kommer äntligen svaret du tycker kanske att jag är elak nu men dom i Amerika gör som vi dom låter det regna. Tänk jag tycker att dom gör rätt.

2007-06-15 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback