Fredag den 8 juni anno 2007

Examensdag i flödande sol och sommarvärme.

46461-310

Detta är "Sixten" även kallad "Siv-Harry". Men i verkligheten så ska Stina döpas den 7 juli. Hon har två vackra namn till vilka jag inte kommer ihåg nu.

46461-311

Okänd kavaljer och så Lisa. Det här fotot skulle kunna ställa upp i genren sämta examenskort. Jag får hoppas att pappa Jens tog något bättre som jag kan publicera sen.

46461-312

Det här skulle inte vinna tävlingen i alla fall. Och tjejen till höger om Lisa är bästis och heter Emma. Dotter till Linda Bäckström och David.

46461-313

Så har vi Sara som nu lämnar 3:an och får ny fröken till hösten.

46461-314

Stöldsäker julgransfot, typ? I alla fall Alviksskolans modell!

46461-315

Sommarlovslediga syskon på Västbacken!

46461-316

Om 4 veckor ska det vara bröllop och dop på Västbacken. Får hoppas Tommy och grabbarna gräver och bygger på snabbt. Och att Jens o Lotta har bygglovet klart?

46461-317

Egen här är guld värd. Härligt att mötas av dessa rosor efter en lång och intensiv social dag. Glömde förstås att fota från besöket hos fabror Hans och faster Solveig i Alvik.

Medvetet så valde jag att fota rosorna istället för den dinglande nyckeknippan. Vissa saker vill jag förtränga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback