Nu har jag tagit helg

Var ut på stan en runda på lunch. Besökte svärdottern på Fina Rum och blev butiksbiträde för en kvart. Dock inskränkte sig affärsmässigheten bara till kontanter och handskrivna kvitton. Hon får allt lära upp svärmor i sommar - under mottot att slita ut en generation i taget.

Men roligaste av allt - jag träffade Karin! Här på bild med Marja-Leena som dessvärre bara har ögon för pengarna som ska komma ut från automaten.

46461-351

Karin fanns i mitt liv då jag verkligen behövde henne. Hon var personlig assistent till Sten när han var sjuk (och sedemera dog) 1994. Nu behöver Karin själv lite hjälp av personliga assistenter - här som sagt Marja-Leena.

Karin skulle gå in i kväll och titta på den här bilden. Karin, jag ska skicka lite foton av Jens och flickorna. Men inte i kväll - för nu ska jag vila i ett par timmar.

Sen får vi se om det blir "lust" - eller dust med lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback