Fräckisar!

Nä - inte det - ni vet jag kommer ju aldrig ihåg några. Är på väg på SPA fest med "tjejerna". Och idag fick jag fem fräckisar - minst från vännen Marjatta.

Men bara en kommer jag ihåg - och den var den om halmstrået - den ska jag dra - och kanske återberätta på bloggen när jag är på det humöret.

Jag är ju inte så bra på det här med SPA - och ansiktsmasker och smorsel. Men nu har jag packat ned lite fotfilar, nagelklippare och "julklappssmorsel".

Fast jag köpte en himla bra innovation idag. En Nivea flaska med inbyggd massage platta. Fast förmodligen var blev det ingen hit eftersom den såldes ut för 30 spänn.

Vi får väl se. För att trigga er ytterligare kan jag berätta att kameran i telefonen ju finns med. Gerd är ju en modig tjej - så måhända kan ni få se henne i ansiktsmask och hårknut?

Men förvänta er inget i kväll - vi är utlovade ost och vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback