Sen pressläggning

Hette det så¨- när pappa och de andra "grabbarna" i NSD tryckeri inte fick köra igång pressarna i tid?

I alla fall så blir det sen pressläggning av dagens nyhetskommentarer. Nu drar jag till morgonfikat med mor och far, sen sätts hurran på jobbet - men sen är det annorlunda.

För idag är det nyvaldsutbildning för Luleås förtroendevalda. På Kulturens Hus (observera inte kulturhuset). Och jag vill gärna hinna träffa de mina där innan de startar klockan 08.15.

Vi har som en bra tidsfördelning Thomas och jag. Ylva - tidiga pass, Thomas senare pass. Nå nu ska Thomas kila dit redan 09.30 och snika till sig ett fika.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell


Fy Fabian vilka fina partikamrater jag har,ni är så förbaskat goa och fina allihopa,var och en på sitt speciella sätt!

2007-03-13 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback