Trög dj....!

Men jag blir hur less som helst. Trodde det var "linan" på jobbet som strulade. Men tydligen bloggen "her self" som är trög.

Lika trög som HV höll jag på säga. "Symaskinen" som ligger under med 2-0.

Så det jag ville skriva var bara att jag hittat nian - jag tror jag prioriterar den och John Blund framför bloggen.

Vem orkar sitta och blippa och trycka med pekfingret utan att få gensvar.

Fast pekfingret var ivrigt i kväll när det var ett neutralt litet C5 kuvert - som jag kunde lokalisera till Riksgälden bara på utseendet. Synd bara att det saknades fyra nollor till 2.500.000. Okej en till nolla hade inte gjort något - men jag är inte så  "åschig". Vilket betyder att jag inte kräver allt - bara lite. Två och en halv mille räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback