Whitehead?

Vi har nya telefoner på jobbet - dessa och undertecknad är inte riktigt kontanta med varann. Väldigt konstig signal - nästan sakral melodi på ringet - vad det nu är.

Och så står det lustiga saker i displayen - nyss kunde varken jag eller A-G svara. Så ropar Anna-Greta skrattande: det stod "whitehead" på displayen - jag trodde det var Bosse Östman".

Fast det var det inte.

Nu har jag lagt upp en nu länk till en blogg - Berndt Tiberg. Läsvärd - dock stod det om golf senast jag tittade - det får vara för min del. "En primitiv form av jordbruk" som någon "tänkare" sagt. Fast nu får jag Gerd på mig!!


Kommentarer
Postat av: Berndt

En bockar och tackar! Och hade du haft lite mer tid så hade du naturligtvis upptäckt att golfbloggen idag även innehöll ett gräs-ligt bra energipolitiskt utspel :-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback