Det tar sig

Yes - nu har jag gjort två rundor. Hammaren-Näset och efter kaffe och 4 bondkakor (till frukost) så körde jag Kläppenrundan på väg hem.

Det borde bli 6 kilometer och jag har i alla fall lunkat 2-2,5. Det går inte särskilt mycket fortare än att gå men det avlastar benen lite grann. Blir så stumt!

Kollade blodtrycket - 111/68. Och en puls på 94 - jag var andfådd efter sista spurten. Mådå vara pulsen men blodtrycket. Jag sa till Roffe att ett undertryck på 40 då befinner du dig på andra sidan - och nu verkar jag snart vara där.


Och nu är samvetet för Byadagen i Böle borta - jag behöver någon gång se min egen landsbygd här hemma. Det har tenderat att bara bli valåret som jag scannar hela byn - med flygblad.

Såg att Siverts snickeri var under ombyggnad. Jag har då missat vad som ska bli av det??

Nu ska det bli Loppmarknad på Arcus så småningom - mest som sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback