Händelserik förmiddag

Har just avslutat förmiddagens studiebesök på SSAB. Vi avslutade med att äta lunch på Restaurang Malmen. Sa just till Ylva - som också är singel - logdanser släng er i väggen. Vill vi titta på snygga karlar kan vi väl lika gärna åka hit och äta lunch.

Här kommer lite bilder - fotograf herr Olofsson förstås.


ChristianYlva, B?rje o YlvaHär har ni oss! Från vänster - Christian
Krekula - förvillande lik en "ny arbetare". Och så Börje - vär förtjusande guide omgiven av Ylva&Ylva. Och nedan glödande järnbalk.

gl?dande st?lbalk

Sen har jag hunnit iväg och byta fars ena träningsoverall. Och nu har jag landat på expen.

Ja, det är lika bra att jag skriver det här. Jag måste ut och kämpa mig runt blodomloppet.


För övrigt kan sägas att vi hade sällskap av en grupp från Green Cargo också - några representanter från södra Sverige som var på besök och fick se vår stolthet SSAB. För övrigt kan också sägas att vi träffade Marja-Liisas förträffligt trevlige man Hasse som styr processen på masugnen. Marja-Liisa själv fick en plötsligt en återbudstid och fick möjlighet att operera sin vagel i ögat.


Hoppas allt gått bra, Marja!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Se fler bilder från SSAB besöket www.folkpartiet.nu

Postat av: Anonym

www.folkpartiet.nu/lulea ska det vara.

2007-05-16 @ 14:01:49
Postat av: Ylva Mjärdell

Det blir bara bättre och bättre för varje dag!
Vilken trevlig och intressant dag men inte minst bättre sällskap kan man nog baske mig inte ha än det jag haft i dag,super duper ppl!
Å' vilken solig(att det regnar spelar ingen roll),kunnig och go' guide i Börje,jag tar gärna en repris på hela dagen fast i morgon!

Kram allesammans.........

2007-05-16 @ 15:49:00
Postat av: Ylva Strutz

test

2007-05-16 @ 16:20:42
URL: http://strutz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback