Jag visste det!

Att sommaren är här. Sen min tid i räddningsutskottet vet jag att ett av de säkraste sommartecknen är gräsbrand på Hertsökullar. Likadant varje år.

Själv är jag hemma efter mitt besök i Haparanda. Nu har jag sett IKEA från utsidan. Och Taavolagården från insidan.

Jag föredrar den senare från både ut- och insida - IKEA Haparanda osett från insidan. Taavolagården en gammal upprustad går från 1700-talet där det bedrivs caférörelse och försäljning av hantverksprodukter från orten.

Och varför får jag inget pli på fotograferingen?

Kul med lilla fp-avdelningen i Haparanda - vi var faktiskt 10 personer på årsmötet. Och nu fanns det framtidstro i gänget.


Själv har jag mest tro och önskan om att få sova mer än 4 timmar i natt.

I morgon ska jag komma till jobbet utan att AG är där. Konstigt - för hon har banne mig inte haft en sjukdag på 3,5 år. Fast hon kommer in på tisdag morgon och hälsar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback