Polkagrisbeta var namnet!

Oj, så skönt. Vaknade först kvart i elva. Och nu har jag bara ätit och så ska jag ta en "tripp" till.

Det snäst ista jag minns innan besöket hon John Blund är att jag pratade med Kia Å i telefon.

Det allra sista var att Nord Nytt skulle börja.

Och före det hann jag få veta att det finns något som heter Polkagrisbeta. Så nu vet Birgit och jag vad vi åt till lunch. Läckert både till smak och utseende. Någon dam Fransson i godkväll programmet som visade upp en massa vårprimörer.

Heter hon nu inte Fransson så får ni ursäkta en som sällan är hemma så jag ser det programmet. Och just nu kommer jag inte ens ihåg vad programfarbrorn heter.

Grattis vänsterpartiet - vilken björntjänst till alla som är drabbade av knark. Nu vill vänsterpartiet göra det tillåtet att knarka!

Vad härligt det är med 24:an - att bli uppdaterad vad som hänt i nyhetsväg medan jag i drömmarns värld varit i Spanien. Billig semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback