God Jul!

Ser att Smaskis är igång igen. Tävlingen i NSD om att gissa grisens vikt som varit med nästan lika länge som jag. "Slktas" varje jul - men kommer tillbaka. Så kan jag få vara först med att önska God Jul?

Fast någon länk fann jag inte. Fixa det och gör Smaskis till en globalgris.

Fast egentligen gick jag bara in för att tala om att jag är "på" som är ett trenduttryck som börjar kännas slitet.

"Borra" var annars den värsta långköraren. "Ska borra lite mer i det här". Till slut satt jag bara och väntade. Nästan formade munnen åt den som talade. "Borra"!

Skönt att det inte är "på" längre.

Jag kommer att bli sen på morgonen - ny strategi att ta det lite lugnt på morgonen och se om det kan göra sitt till. Men före halvnio är jag där Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback