Länge leve fönsterveven

jag sa det redan första gången. första gången när jag köpte en Honda. Han skröt över centrallåset och fönsterhissarna. Jag skrattade bara och sa att jag klarade mig utan båda. Nästa Honda jag köpte visste jag vad som saknades - så jag bad att få byta både centrallåset och fönsterhissarna mot en varningssignal när jag lämnade lyset på. Nu vid min tredje Honda finns varningssignalen. Och centrallåset gillar jag - särskilt nu när jag har en femdörrars.

Men jag hävdar bestämt att fönsterhissar kan jag klara mig utan. Särskilt som rutan var nere igen när jag kom till garaget. Fast den gick att dra upp.

Men hur kul är det att komma tillbak till bilen efter en halvdag på stan. Och finna att rutan hissat ned sig själv - och bilen är full i snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback