Missade Olga Bardh

Det är ju liksom hur roligt som helst att få lyssna till den liberala EU-minister Cecilia Malmström - just i olga Bardh rummet.

Man känner liksom historiens vingslag från en annan stark liberal kvinna!

Såg att de nu också fått upp en tavla med bild och lite historik om Olga.

Skulle jag fotografera och skicka till Cecilia. Hann bara kort berätta att rummet faktiskt var uppkallat efter en stark folkpartistisk kvinna.

Det var som lite ont om tid - planer försenat en dryg timme - så Kurirens intervju fick styckas i två bitar - en på Kulturens Hus efter anförandet och sen skulle det bli 10 minuter till på landstingshuset.

Nu är jag tillbak på expen. Ska lägga sista handen vid Älvsbykonferensen - eftersom jag åker direkt från flyget till Älvsbyn på fredag. Sista budet är nu att Birgit kommer att köra ut min bil så den står på Kallax när jag kommer. Perfekt.

Inser nu också att söndagen är räddad - all inläsning för måndagens sammanträden får bli på söndag. APU - och itnerpellationssvar till fullmäktige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback