Tvättbräda

Nu kan jag meddela att jag skakat mig ända hit. Från "fotbollskorsningen" och in till stan var det rena tvättbrädan - och inte jämna små bulor som på tvättbrädan. Här var varje meter en ny överraskning.

Och faktiskt överraskande mycket mer snö i stan än i Sunderbyn.

Och en hälsning har jag med mig från mor. Det värsta med färdtjänsten är inte priset - utan att hon inte får använda den till de nästan enda resor hon behöver - till apoteket, vårdcentralen och sjukhuset.

Fast hur är det med Apoteket - får de inte åka dit heller?

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Jodå nog får mor ta färdtjänsten till apoteket... Säg åt hon att hon får göra som många andra, när hon ska till vårdcentralen, ta färdtjänsten tilll apoteket och gå in genom den andra dörren som leder till vårdcentralen

2007-11-26 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback