Humörtest?

Ska som bara kolla om blogg och/eller dator är på bättre humör än i går kväll. Gör det med att lägga ut en bild.

46461-667

Här har vi jubilaren omgiven av från vänster Thomas sen Johan och Sofie.

46461-668

I väntan på halva gänget av uppvaktningsdelegationen lekte Thomas och jag turister och stod och fotade över norra hamnen. Ganska snyggt foto tycker jag själv. Med risk för andra fåniga associationer får den symbolisera vår målsättning för folkpartiet i Luleå - Dubbelt upp!

Ser att Bucht utropar äntligen i en kommentar på "Virrpannan -50 bast". Jag hoppas det är det faktum att jag ska till Haparanda idag som kommenteras - inte Vivekas uppnådda ålder.

Men jag ska hinna med en del före avresan (förhoppningsvis också kommentera något från dagens tidning) - kaffe mor och far, "klämma brösten" på Stadsvikens vårdcentral. Tio i åtta blir jag hämtad här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback