IG - SAS

Dom tar livet av mig! Så enkelt det är att åka med Nordic. Med SAS ska jag stå som ett jäkla ham framför apparaten och prata för mig själv. För att inte tala om den långa tarmen till klisterremsa som apparaten spottar ut. Men den här gången fick jag fast den på ett nästan proffsigt sätt. Men  sen måste jag köa en halvtimme (något överdrivet) för att få lämna väskan. Icke Godkänt,. SAS! (Förlåt Carola och alla ni andra SAS anställda jag känner - men så är det)

Fast hon i kassan där jag lämnade bagaget var superbra. Jag kom på att jag hade 25A - fönster. Trots en någon förbättring insåg jag att min kropp nog inte var i skick för den övningen - och med ett penndrag ändrade hon till 17 D - gång.


Fast sen hade jag en ung dam sätet bakom mig till vänster som inte ville sitta still en enda sekund. Och jag får skylla mig själv men jag kan inte låta bli att leka tittut. Och hon mellanlandade en stund i mitt knä - och fick hjälpa min bänkkamrat att lösa korsord.

Som lök på laxen var det kaos på Kallax. En charteravgång inställd - så vad klagar jag på? Men min flygtaxi åkte om stan och sen Sunderbyn.

Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback