Lever ofröjd!

Inte hört av mig särskilt mycket. Under denna den bästa av helger. Den då vi får igen timmen "de" stal i våras. Högt tempo för att kunna njuta av den extra timme som nu infaller någon gång under den nya natt/dag som just infallit.

Ofröjd kan jag inte utropa då
Luleå Hockey förlorat igår igen - hjälper inte att det är mot mina nästfavoriter Djurgården - blod är tjockarare än vatten!


Idag(igår) går bästa rekommendationen till Nivea eye- and lipremover - den för vattensäkraprodukter. Tänk att vid snart fyllda "27" så hittar jag ett medel som håller kudden ren från mascara.

Hoppas ni också glömt att ställa om klockan - då kan ni klockan 6 konstatera att det är en timme kvar till 6.

Sunderbyn den 2007-10-28 fast 2007-10-27 enligt normaltid. Spöktimmen har inte börjat än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback