Pinsamt x 2

Har lyssnat på landstingsfullmäktige - och nu är det väl pinsamt att sossarnas interna strid om obs-platserna ska förhala ett beslut i flera månader. Inte nog bearbetat material sa ordföranden. Knutarna på partipiskan eller vad?

Fast själv utgjorde jag en riktigt pinsam figur där jag stod vid Statoil och hade huggit tankmojängen. Och så fick jag inte upp tanklocket.

Utryckning till Bossen bil o motor - där micke kom och duschade lite låsspray så var det klart. Herregud jag har en sån flaska själv i bilen - så egentligen borde väl rubriken vara pinsamt x 3.

Hämtat handlingar inför kvällens månadsmöte och köpt fika och frukt till dito. Tänk om jag skulle komma ihåg att fotografera lite i kväll.

Nu ska i alla fall arbetsordningen upprättas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback