Pilla och pilla

Oj så gott jag sovit. Måtte vara medicinen - den antiinflammatoriska - som gör mig så trött. Hoppas jag - så det inte är något annat djävulskap i kroppen?

Och apropå djävulskap så kolla in signaturen Tjuvens (inte Tjurens - synd) kommentarer på inlägget Smart. Men Tjuven lyckades lämna två likalydande kommentarer - avtryck - vilket tyder på att det inte är något proffs - på tjuveri i alla fall.

Min favvo Anja Pärson på TV - "jag vet vad en krona är - det är svårt att förstå både att jag är kändis och förmögen". Hon är bara så söt. Har hon lika god självkänsla som hon utstrålar kommer hon att ha ett bra liv.

Fast det  var riktigt mörkt när jag vaknade - något pillande med ljung blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback