Täbypojkarna!

Det var nog stolligt att lämna dessa Täbypojkar i övernattningslägenheten på jobbet i går kväll. Skulle nog tagit med dem hem.

46461-626
Christer Svensson till vänster och Mats Hasselgren sittande. Frukot med norrbottens tidningarna!


Skämt åsido - faktiskt några av mina bästa vänner inom partiet. Christer och Mats - båda verksamma i folkpartiet i Täby.


Deras uppgift i går kväll var att lära ut hur folkpartisterna i Pajala ska bli lika framgångsrika som i Täby. Kommer inte ihåg det exakta valsiffrorna men runt 20% i valet 2006 - som var ett förlustval. 29% i valet 2002. I en kommun där moderaterna har egen majoritet.


Huka dig Bengt Niska!

Och dom ska göra det är bland annat dessa två - en fin bild som jag missade igår.

46461-627

Agneta Heikki och Eino Frikvist - båda från Lovikka. Jodå - Agneta är släkt med den "berömde" fotbollspelaren Ulf Heikki, tidigare Giffarna.

Om det inte kommer någon rapport från fullmäktige betyder det att jag somnat på soffan. Lite står det mig upp i halsen - så jag behöver nog besinna mig lite innan jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback