Inte vi som slogs

Har förvisso haft sovmorgon - till klockan 7 - men det är inte därför jag inte skrivit något. Har helt enkelt inte blivit insläppt på bloggen.

Det är väl hotet om nakenbilder som fått webbmaster att låsa dörren. Men nu har jag smitit in. Vilket jag också gjorde på Kurirens nättidning - och jag vill då genast meddela att det inte var vi som
slogs.

Vi tog faktiskt kvart i tio bussen hem - och fick sällskap med Anneli Palo.

46461-876

Här är kusin Kerstin, Anja, Gerd och Marja-Liisa. Alla ingående i minus 70 klubben.

46461-877

Els sitter och väntar på att få ögonbrynen fixade.

46461-878

Och här är den sjätte deltagaren. Fotograf: Anja Ståhl

46461-879

Susannor i badet - Els och Gerd

46461-880

Och här ska Anja få sin bryn ansade - första gången på 64 år påstod hon. Synd att hon "kniper" knäna så där - på det undre knät döljer sig ett rejält ärr efter något byte i knät. Med på bild också Elena - hon som bestod oss med SPA:t och behandlingar.

46461-881

Ytterligare en Susanna - som jag fick tipsa att krypa ner i badet så att "badringen" inte skulle synas. Kusin Kerstin.

46461-882

Gerd och Marja-Liisa

Idag gratulerar jag Carola som också nu kan räkna in sig i klubben - minus 70. Ska nog bli en mer fysiks gratulation också senare idag.

Nu ska jag fortsätta pula på här hemma - så blir det tolvkaffe och avfärd mot staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback