Lite i hatten

Igår var jag lite i hatten. Och försökte använda Saras teknik att fota mig själv med hjälp av spegeln. Men det var lite svårt att få med hattens "storhet" - fjädrarna. Att pricka rätt så att säga.

46461-891

Men här är dom i alla fall. Den här hatten hade jag för många år sen när jag höll någon liten appell på internationella kvinnodagen. Kuriren älskade sen att använda den bilden i alla olika sammanhang. igår fick den vara i garagestädningen.

Lämnade bilen i morse. Och promenerade in - men det är bara så att benen inte funkar riktigt bra. Men som sagt ont ska med ont fördrivas. Bara kämpa på.

Och nu har jag jobbat f'ärdigt för idag. Ska ringa och kolla om bilen är färdig - då kan Thomas skjutsa ut mig.

Höres senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback