Spin 3:or

Be mig inte översätta vad Spin står för - jag vet det men det kommer inte fram just nu. Internationellt är det i alla fall så det "spinner" om det.

Har varit på Lillan och sett deras projektredovisning om Indien. Alldeles fantastiskt vilka kreativ och duktiga ungdomar. Tjejer - en kille kunde ögat skåda.

Före det gav jag mig på toasitsförhöjaren med mina nyinköpta "torks" - tror jag dom hette. Ena skruven gav med sig men den andra funkade bara med "skruvmejselsidan" och då fick jag inte nog kraft att dra upp den.

Men skam den som ger sig - det kommer väl inte någon stark och stilig man vid tillfälle.

Och ryktet har spridit sig att mor är i stan - så jag har genskjutit henne och ska hämta henne hos frisören om en kvart.

Sen blir jag själv hämtad för en födelsedagsmiddag klockan 17.15 - och sen ska jag underhållas. Har skojat med Thomas att jag kanske blir dragen till klimatdebatten som han ska delta i på kulrurens hus. Den som lever får se.

Och ni får väl veta senare i kväll.

Kommentarer
Postat av: anke

på "min tid" var SP - samhällsprogrammet.. så SPIN kanske är samhällsprogrammet med internationell inriktning?

Postat av: Ylva

Jodå så är det nog. Lärarna representerade samhälls, engelska och franska.

2008-04-17 @ 07:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback