Ständig sol..

Mycket skulle kunna sägas. Hur underbart bra det än varit så - Äntligen hemma!

Där stod dom - personalen på Kallax och undrade hur det kändes att komma hem.. Och inte kunde ändå vara trösterikare i snöblasket och kylan än vetskapen att ständig sol ger öken!

Och medan jag varit borta har jag varit med om att ha 13 rätt på tipset vilket inbringade för min del dryga 400 kronor. Skatteåterbäringen motsvarade mer än förväntningarna. Utdelning från Telia Sonera - ett par hundralappar. Min Saint paula har knopp för första gången sen den inköptes för flera år sen. Och även övriga blommor verkar ha uppskattat min frånvaro.

Vad kan jag mer begära? Möjligen att mor och far har några kalla mandelpotatisar, kaviar och knäckebröd.

Sen drar jag till jobbet i eftermidag - men det är bara inofficiellt. Börjar jobba i morgon.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Välkommen hem! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback