Usch!

Nu börjas det - med äckel björnrapporter.

Annars har jag jobbat ett par timmar till mor ringde. Hämtat hem henne. Och alla har sagt att nu behöver domextra hjälp hemma så hon inte faller och kommer igen med något brutet.

Men biståndshandläggarna i kommunen tar helgledigt i morgon vid lunch. Så tidigast på måndag kommer någon att höra av sig.

Varit med far till optikern och då blev det ny remiss till ögon på sjukhuset. Förhoppningsvis kopplas den andra remissen samman med denna. Det ena handlar om ögoninflammationer och den här i dag och synkorrigering. Så man kan ju inte ge sig den på att det blir ett besök?

Det här räcker för att jag ska vara ungeför helt slut. Skulle förstås behöva fortsätta plocka och dona. Men.. Och så har jag ett uppdrag till - att kolla igenom en deklaration ikväll.

Måste rappa mig dit så det inte får för sig att komma hit - för här är det "verkstad" över allt med flyttlass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback