Äntligen hemma

Äntligen hemma - fast det var ett par tre timmar sen jag kom.

Vi åkte till Leos lekland. Faktiskt en helt fantastisk anläggning. Flickorna behöver röra på sig efter massagande och "spela dator" som de uttrycker det.

Och ganska njutbart även för en vuxen - bara inta en soffa och läsa medhavda böcker och tidningar. Och det går bra att koppla av trots stimmet.

Numera är det socktvång på Leos. Som säljer sockar för 15 kronor paret. Nu var vi förvarnade av Lisa som var där för några dagar sen, Men väldigt många trotsade förbudet - flest vuxna.

Blev belönad med en god grillmiddag hos barnens föräldrar. Plus en flaska vitt vin - som inte intogs utan är med hem obruten.

Har driftat bastun åt far så han fick sitt lördags lögande.

Och sen har tiden gått åt att röja efter flickorna.

Ulla P ringde och jag behöver inte åka ner till Nolia i morgon. Hon packar ihop prylarna.

Nu försöker jag uppdatera mig vad som hänt i OS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback