De du Gerd!

"Björn går golfrunda" skriker rubriken ut. Lars Sikblad som fotat f¨ån golfbanan i Rutvik. Tyvärr inte länkbart vilket inte heller "Di Leva till Yttersti" är. Placerade på familjesidan?!

Nu ska jag göra ett försök till att länka - annars ger jag nog upp skrivandet. Såg att det var 360 unga som valt nykter utgång - Drogfri exit. Ungdomar mellan 13-17 år. En intressant siffra - inte minst för föräldrarna är väl hur många unga som INTE valde den utgången?

Nä den artikeln fanns inte heller med. Det närmaste jag kom var
Drömkonserten slutade i en mardröm.

Och även Kuriren hade sin "mardröm" om Äckliga flygfän i havregryns paket. Själv öppnade jag en gång ett paket med pizzamix som betedde sig likadant - det rörde på sig häftigt. Och äckligt!


Och så det förutsägbara att sammanslagningen mellan Kip och sossarna kommer att ge journalisterna arbetsmaterial hela tiden. "Det är något lurt" - ja det är väl bara att instämma - har skrivit om det tidigare.

Och nu ska jag gå iväg och äta havregrynsgröt - dock inte Gyllenhammars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback