Det tackar vi särskilt för

Det tackar vi särskilt för - att första björnen är skjuten. Det ska bli stor klang och jubelföreställning när första kustbjörnen också möter sitt öde.

Slår mig när jag ser EXTRA rubriken NSD första sida att det faktiskt varit ett par omgångar med nyheter som bara ena tidningen haft. Någon gång har Kuriren varit ensam om den - men faktiskt fler gånger NSD. Det tror jag att jag kommenterat tidigare. Idag är det dramat i Jävre och om Luleåprofilen som tvingades till benamputation.

Drama eller inte, protest eller inte. Men jag noterar (det saknar jag Noterat) att Kurirens Friaord sida återigen har de gamla telefonnumren. Vark faktiskt tvungen att kolla att 0920-375 00 faktiskt var out of order och det var den. Slarv eller tyst protest?

Nu ska jag åka upp till sjukhuset och se om jag får hem far - innan de hittar på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback