I klartext!

Snabbt som en reptil (inspirerad av min Kobratelefon) har Anders Mansten i klartext skrivit om att Berit Sunnerö varit obekväm och fått sparken. Kurirrens insändarsida.

Karoline Klüft är tydlig om sin syn på Kina. Välgörande tydlig mot vad många idrottsmän och kvinnor brukar vara. NSD Sport.

En anställd på Kvantum har återigen vunnit i Postkodlotteriet. NSD. En riktig turaffär - där jag för övrigt kvitterade ut 120 kronor på mitt stående stryktips. Eller vårt - Anitas och mitt.

Och stort uppslag om hur Rättvisepartiet demonstrerat mot Sverigedemokraterna. Rätt patetiskt när Jonas Brännberg varnar att Sd:s anarkistiska idéer samtidigt som han själv tycker sig ha rätt att störa och förhindra en i demokratisk ordning anordnat möte. Vad är det om inte anarki? Båda tidningarna.

Rena eländet är det också att nättidningarna inte vaknat än - fast klockan är nästan halvsex. Inga länkningar på ovanstående av detta skäl.


Sjukgymnasten väntar klockan 8 och innan dess ska jag ha skjutsat far till skogen.


Kommentarer
Postat av: Tobias Lindgren

Angående sd-RS har du förstås helt rätt. Och dessutom har sd inga anarkistiska idéer. Då blir det än mer absurt.

2008-08-07 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback