Får skylla mig!

Får förstås skylla mig själv som inte ens deltog i omröstningen. Kevin Borg i all ära - men nog borde vinnaren enligt mig hetat Jari Uusitalo - för sitt ingripande som räddade människoliv. En handling som utstrålar det civilkurage så många efterlyser. Men å andra sidan räckte inte mitt "civilkurage" så långt att jag ens orkade rösta. Jo jag röstade på nätet - men det räknades inte in om jag förstod det hela rätt.

Och på nätet finns inte ens artikeln om Årets norrbottning. Och när NSD lägger ut sin ledare på nätet ska jag även kommentera den. Småföretagarna - specifikt ensmansföretagaren kanske - får i den upphöjelsen att inte nämnvärt skilja sig från vanliga LO-medlemmar. Företagarvänligheten slår nya rekord på mNSD:s ledarsida.

Nu ska jag bädda sängen - för idag ska jag bevaka 3 reor - Lindgrens och Profilkläder och så en som jag redan glömt. Och så ska jag jobba lite idag också - äntligen fått adresserna jag behöver för att göra lite utskick för valberedningen SV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback