Kvar på jobbet

Kvar på jobbet än - kommer att straffa sig. Men förmiddagen gick i ryckighetens tecken. Nya småsaker krävde sitt hela tiden. Men nu måste jag åka.

Ramlade bara över artikeln om
Protest mot flytt till Umeå. Inte undra på att Umeå är så glada i en storregion - allt verkar ju hamna där i alla fall.

Fast det är väldigt bra att länsstyrelsen fråntas makten över tillsynen - så slipper någon fler socialdirektör få sparken för att hon gör det hon ska och tillvaratar brukarnas intressen. För täta skott mellan länsstyrelsen/landshäövdingen och kommunalråden.

Gruvar riktigt för att fara ut - var förbi Kvantum och köpte kaffe till jobbet - och där var hur mycket folk somhelst. Jag tror vi får klara oss utan påfyllning med mat - så kan jag inhandla i morgon i älvsbyn när jag ändå ska dit på uppvaktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback