Tur det var Japan!

Tur att det var i Japan i alla fall - som man forskat om sambandet mellan förlorad oskuld och slarv med frukost. Har ju ibland förundrat mig över att man även i Sverige verkar kunna få pengar för att forska om de mest udda saker - men så här udda tror jag inte jag sett förr.

Annars kan jag förfasa mig över att det är takdropp på annandagen - häbarstaket släppte från sig blöta droppar när jag passerade med sparken.

Nu ska jag dra mig mot staden - fast ingen rea för min del. De futtiga kronor som är kvar efter julen måste räcka för januari. Dock tänker jag lösa in lite trissvisnter och spela om Anitas och mitt 10-veckors stryktips.

Sen ska jag nog dra mot Västbacken för att se matchen Modo- Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback