Vadå kris?

Ja inte kan man se mycket av ekonomisk kris och lågkonjunkturi stan de här dagarna. Enda kris som var var bristen på parkeringsplatser.

Jag valde mellan duffel och duntäcke. Provade duffeln först - men det blev inte den nostalgikick jag trodde. Den här var inte alls som den jag hade i tonåren. Mycket kortare - och inte värd de 1625 kronor den skulle maxa efter 500 kronor i rabatt.

Så det blev ett duntäcke i stället - på affären som alltid har rea och alltid 50% - Hemtex.

Och så lite annat smått och gott på stan - och sen har jag jobbat 3 timmar.

Så nu måste jag vila lite på soffan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om dom alltid har rea så kan du kännna dig blåst få är det inte rea

2008-12-27 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback