För mycket!

Too much! Stavas det verkligen så? Så fånigt det ser ut"  Herre gud - jag känner mig vimmelkantig och konstig. Och ont i kroppen.

Magen också - men rätt naturligt. Bruna bönor, korv, fläsk, fet sky. Semlor och varm mjölk! Underbart är kort!

Hela familjen - 4 generationer.. Jens och Lotta drog på bankkväll. Sara och Lisa gottade sig i farmorsmors virk- och sticknålar. Och garn.

Hem till farmor (jag) och spräckte spargrisarna. Räknade in pengarna inför semestern i mars/april.

Till Alvik. Flickorna kastade sig in i nya kontoret. Sen TV:n. Hann inte somna i nya underbara fåtöljen (Notera att jag stavar rätt nu). Föräldrarna anlände och jag for hem.

I morgon är det Stockholm som gäller. Det är väl bara SAS ( eller är det Fly Nordic) som fortfarande vågar kalla det Fjollträsk.

Själv tror jag att jag fått någon inbyggd allergi mot Stockholm. Förra torsdagen då jag skulle ned (på en kul grej) drabbades jag av intensiv värk i hela kroppen.

Och banne mig - det finns tendenser i kväll.

Men nu ska jag lägga mig framför TV:n.

Och i morgon blir det SV i Stockholm - och inget bloggande. Jag har faktiskt glömt hur jag gör när jag ska komma in och skriva på bloggen utifrån några andra än mina invanda datorer. Läsa kan jag ju - precis som alla ni andra.

Kanske jag i bästa fall kan smyga in en hälsning till er - via kommentarfunktionen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback