Hemmavid

Inte Kurirens bilaga - utan jag. Härlig dag med Ylva i bil så där 44 mil och årsmöte på de fantastiska hotellet i Tärendö. Och med de fantastiska fp-medlemmarna i Pajala. Tack vänner!

Dramatisk hemfärd - vid Räktforsen stod två hästar på vänstra sidan av vägen och när vi stannade upp - mötande bil hade blinkat - galopperade de iväg,

Ylva vid min sida gastade om lasso - "jag har alltid önskat mig en häst". Så inte så underligt att de lubbade iväg.

Återkommer - nu är det final i deltävlingen i schlagerfestivalen.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Tack Ylva och alla ni andra underbara folkpartister för en trevlig dag.
Tack till personalen på Hotel Forest för vänligt och varmt bemötande.
God mat,trivsam och rustikt charmig atmosfär.Nästa resa ska se till att ha med mig lasso så får vi se vad som infångas kan!
Kramar från Ylva

2008-02-16 @ 22:28:55
Postat av: Gerd

Ylvorna !

Var sin hingst-kanske nåt´???

2008-02-17 @ 09:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback