Jag är ett geni

Jag är ett geni enligt den här testen. Det måste vara något fel på den. För i den mån jag gör såna här tester (vilket är sällan) brukar jag gå i alla de fällor som förutses.

Meddela gärna hur det går för dig.                             




ALZHEIMERS'
ÖGON TEST   

 

Räkna alla ' F ' i följande text:

  

FINISHED FILES ARE THE RE

SULT OF YEARS OF SCIENTI

FIC STUDY COMBINED WITH

THE EXPERIENCE OF YEARS...

(läs nedan)

  

Hur många ?





  





Fel
, det är 6 - inget skoj.

LÄS DET IGEN !

Gå upp och läs texten igen och hitta alla 6 F' innan du rullar ner..

  

Anledningen är den här.

Hjärnan ser inte ordet 'OF'.

                 

Ofattbart eller hur? Gå tillbaks och titta igen!!

Alla som räknar alla 6 'F' första gången är ett geni.  

  

                   

Tre är normalt, fyra är ganska unikt








  


Kommentarer
Postat av: Johan

hehehe gick bra för mig det där testet

2008-02-27 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback