Livet i repris

Usch - det blev precis som jag befarade. Lite stora grepp vid lunchtid - men sen hamnade jag i foto och diverse lådan.

Och hela livet har gått i repris - och ändå har jag inte sett i några album - bara lösa kort. Fast jag tror det sista jag klistrade in var nog mitten av sjuttiotalet. Resten är i lösformat.

Och tackkort i massor - och julkort - och "partikort". Och mycket vykort - inte minst från gamla Luleå. Köpte när Central bokhandeln la ner - hette den så långt ner på storgatan - Gunhild Nilsson.

Och från övriga Sverige också förstås.  Och såna med visdomsord. Blandat med dödsannonser, förlovningsannonser.

Ja precis som jag sa - livet i repris.

46461-865

46461-866

Det värsta är att  minst "halva livet" fortfarande ligger på golvet.

Fast nu måste jag lyssna till schlagerfestivalen - har hört en del. Tycker att det har varit flera som haft fantastiska röster. Fast jag ingen aning vem dom är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback