Min tid är ute

Sen en timme - är min tid ute. Arbetstid alltså. Men under denna "övertidstimma" har jag hunnit äta ärtsoppa - 2 dl till det facila "priset" av 5 points.

Och herrbesök har det varit här. Kan undra vad de konspirerar om herrarna nedan.

46461-864


Suddigheten - otydligheten - ligger helt på hon som var bakom kameran.

Från morgonens tidningsläsande kan jag konstatera att Luleå är i utförsbacke. Eller uppförsbacke, motvind och soppatorsk. Jämställdhetsvärdet först som 254:e kommun, befolkningsutvecklingen helt åt fel håll,
Obolaffären har sitt säte i Luleå och det har börjat osa om den igen. Gymnsiebyn - vårt flagg(s)kepp ska säljas - för att.. Ja varför att - vi håller på att investera ihjäl oss? Eller för att vi kan köpa igen den om 10 år till ett kanonpris. Alltså de snabba klippens affär?

Herre gud - var(s) är de på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback