Kommit, varit och farit!

Så har dagen varit. Visst kom jag till expen strax före elva som jag förutspådde. Jobbade ett antal timmar - lämnade nog vid fem-tiden.

Fast vid fyra tiden blev jag så besviken på en partikamrats agerande - att jag tappade all lust. Inget märkvärdigt - men mina förväntningar på hur "de mina" uppför sig är stora - kanske orealistiska.

Dagens enda oväntade grej var väl att jag hämtade två lakar från Granitstigen. Riktigt fina lakar - nästan som på morbror Ottos sätt. Därmed inte sagt att det var något fel på "moderatlakarna" Rolf Höglund försåg mig med.

Nu ser jag på Maud på TV - lite tycker jag nog att hon överdriver. Lite får hon väl skylla sig själv också . där hon sitter och vickar på de nya skorna!


Struts-Maud sviker - kan undra vad det menades med det?


Nu ska jag natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback