Mycket fylleri

Slår mig att i dessa dagar är det mycket "fylleri" eller många kanske jag ska säga. Idag gratulerar jag Iris som fyller 50 - kan hoppas att Roger har lilla datorn med när de enligt uppgift befinner sig på Bahamas.

I morgon kommer flera - Elvis Presleys födelsdag - och då skulle faster Lisa fyllt 100 år minsann.

Och veckan inleds med en nollgradig dag - dock är min mätare en glädje sådan för de som gillar värme - så vi kanske kan hoppas att det inte blaskar idag,

Noterar att det så sent som 1973 faktiskt var en lika varm januari som nu. Kurirens Bildarkiv har beviset. Men sorry ni får titta i papperstidningen - ingen länk.

Dock hann jag
rösta på Kalla för bragdguldet.

Medalj till Östman också för dagens Noterat - enkelt uttryckt vad det handlar om - spel för gallerierna. Återrmissen gick faktiskt ut på att komma med ett förslag på en betydligt lägre ekonomisk nivå. FAST INGEN LÄNK - svordomen hänger på tungspetsen.

Nu ger jag upp skrivandet för denna gång - blir så störd att gång efter annan gå tillbak och hämta länkar och inte finna något.

Har en heldag på expen idag - ensam en stund på förmiddagen - så det kan nog finnas tid för skrivande reflektioner.

Kvällen ska toppas med hopräkning av vårt provval för ny gruppledare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback