Trött, tröttare, tröttast

Asklåda till bastun, bingolotter, apoteket och mat. Hur kul att plötsligt komma ihåg att det finns 175,46 kronor på kontot till vilket visakortet är knutet.

Jag chansade på AM Ex på Järnia och det funkade. Men Apoteket? Vågade inte chansa så handlån från svärdottern som överförde ett par tusen till kontot. Länge leve den nya tekniken!

Stolt kände jag mig när jag gjort ärendena i stan och sen for tillbak till Sunderbyn och handlade på byns butik. Men inte ser det ut som om han fått särskilt mycket kunder. Hoppas bara det är tillräckligt i alla fall.

Nu är jag äntligen hemma - och måste då vila en timme minst innan jag ens orkar ta upp påsarna och skorna som jag dumpade vid dörren. Orken är inte den bästa - å andra sidan har jag faktiskt varit i gång sen 12-kaffet. I stort sett i ett kör.

Kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback