Två Ellos

Lite besvärligt att köpa sommarkläder i mars. Fast bättre nu än när en ann var ung. På den tiden hade man ju väldigt skilda sommar- och vintergarderober bland annat.

Jag funderar på när gränserna gick - det var vid några helger. Våren var väl valborgsmäss - men när satte vi bort dem på hösten.

Mikaeli??

Nå i alla fall - om Gud är god och jag håller min hälsa i någorlunda schack så behöver jag sol- och badkläder i mars. För detta ändamål beställde jag Josefssons katalog - vetandes att de brukar ha bra shorts - jeansmodell bland annat.

Och vad fick jag idag - yttererligare en Ellos.

Som jag obedd fick i mellandagarna.

Detta mest skrivet för att Karin ska komma ihåg att ta med Josefssons i morgon. Fast en bra idé skulle ju kunna vara att gå in i deras nätkatalog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback