Äpplen med päron

Nog har väl GB blandat lite väl nu. Går inte att jämföra regeringens vånda med FRA-lagen med det som hänt här inom sossarnas landstingsgrupp.

Det är väl en sak att försöka övertyga och få in alla "fåren" i fållan mot att utesluta de man inte lyckats fånga in.

För övrigt är det lite kul - fast egentligen trist - att följa Expressens försök att hålla igång FRA-debatten. "FRA-förespråkare" kallas Gunnar Andrén. Förespråkare är för mig en ivrig påskyndare - och eftersom jag vet att Gunnar och många andra liberaler verkligen våndats med frågan då olika liberala värden här står emot varann.

Själv har jag "våndats" hos föräldrarna hela dagen. Gick ner till frukost halvåtta och kom hem halvfyra. Så har jag varit ned en gång till och nu ska jag förbi och stänga vattnet. Vaskning, potatislandsrensning, häckklippning, trimmerkörning med mera med mera. Det räcker till!!!

Och nu ska jag iväg och helghandla till föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback