Vad ska vi jämföra med?

6,6 miljoner mail mot FRA-lagen. Fast jag kan ju undra om man vet vad man protesterar mot. Är det bara den stämning som hetsats upp i frågan - obehag kan vi väl alla känna - eller är det verkliga protester urifrån kunskap och evidence?. Kan tro att bakom alltihop ligger väldigt många olika skäl - och mycket okunskap.

Själv kan jag undra vad Robert Lind i Kramfors tycker - honom tror jag på.

Intressant är
Thomas Mattsons fundering. Tidigare hade det handlat om att skicka in kuponger med protester - vem har inte kopierat upp såna - nu skickar vi mail.

Frågan är hur många "dubletter" det finns av mailen? Lika många som av kupongerna?

Ikväll har jag ätit en superb sallad som avnjutits med ett halv glas vin uppe på balkongen hos kusin Kerstin.

Nu ska det bli lite TV och sen John Blund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback