Bryssel - precis som jag trodde

Nu har Stefan svarat på OA:s anklagelser - och det var ännu bättre än jag trodde. Hade verkligen ingen bakgrundskunskap. Men nu har jag - jag lär mig något varje dag. Och ni får lite insikt i vad Stefan gjort i Bryssel. Besökt för tredje gången - själv har jag bara varit där en gång - missat många chanser av olika skäl. Men i motsats till Stefan älskade jag staden från första steget.

När inte kabeln funkade med att föra över foton från telefonen till datorn så knappade jag på annat sätt. Skickade bilden som e-mail till mig själv. Telia online - kan undra vad det kostar och om jag verkligen har den tjänsten.

Men här hon i alla fall - den förträfflige målvakten som höll nollan. Och som sällan låter sig fotograferas privat - men hon känner väl trycket av sponsor Liko.



Få se om Spaniens målvakt klarar sig lika bra som Sara dvs håller nollan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback