Lugnare hos polisen

Verkar vara lugnar hos polisen än hos mig. Just nu är jag på jobbet men före det var det besök hos mor. Och då var Viviann - distriktssköterskan - där. Och nu är det tid på Stadsvikens vårdcentral klockan 15.00. Vilket krockar med hämtning av Sara och Lisa - men nu har vi tidigarelagt hämtningen 1 timme så det fixar sig.

För övrigt tackar jag idag Rikspolisstyrelsen för arvodet för senaste polisstyrelsen - 1 450 kronor - vilket jag tycker är sagolikt bra betalt för 3 timmars sammanträde. Och även denna gång fick jag tjänstgöra trots att jag är ersättare och att min folkpartistiske vice ordförande Lars på Brobyn självfallet var där. Det macklade från andra partier - både Kd och centern saknade representation. Centern ligger nog i skarven för att inte ha hunnit utse Nihads ersättare än.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback