Statshemlighet?

Jo en sak till - jag träffade en av mina favoritcenterpartister - vars far är en av mina favoritpoliser. Frank Nilsson med fader Mikael.

Frank som normalt håller i kjolen på Maud var hemma för att fira mor 50 bast.

Och så till "statshemligheten" - Maud ska till Pajala på måndag - och träffa gruvföretaget. Skulle önska att jag nu avslöjar en hemlis - men risken är liten att Frank skulle sagt det till mig då. Han vet ju att jag skriver allt på bloggen - kompis med min Thomas som numer nästan inte pratar med mig utan att först säga - detta får du inte skriva på bloggen.

För övrigt var Frank inte glad i
Camilla Lindberg (fp). Hon är värd all respekt för sitt beslut att rösta mot majoriteten - men lite märkligt att hon inte meddelade gruppen detta förrän vid absolut sista sammanträdet. Man måste visa respekt mot varandra.

Sen är ju Expressens kampanj lite rötmånads aktig - hur många röster Camilla än får i en icke riktigt seriös omröstning i Expressen  så har hon inte mer än det mandat hon fått av väljarna i Dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback