Viktig seger!

Hugaligen vad trött jag är efter en tur och retur resa till Lappträsk. Men viktiga segrar har vunnits i kväll - trots Sveriges förlust mot Ryssland.

Sara spelade 2-2 mot Arvidsjaur och var en klippa då de pressade de sista minuterna med flera hörnor. Tjong bort med bollen!

Viktig seger också att jag äntligen fått över bilderna från telefonen till datorn. Skyll er själva - här kommer de:



Ett riktigt strutsägg. I sällskap med det här får mina äggkoppar komplex!



Här kommer förhoppningsvis inte "Eva" att kunna motstå frukten till hösten. Hos mor och far.



Gårdagens match - 5 eller 6 - 2 i förlust för Lisas lag. Här peppas för framtiden och stora maskoten är med. Lisa är hon med upphissade brallor och grön vattenflaska.



Här en närmare stilstudie av Lisa!



I kvällens match räddade 97:orna 1 poäng säger optimisten. Pessimisten påstår att de förlorade 2.



Sara efter matchen - inte nöjd med sina hörnor.

Och i Lappträsk där det förbereds för både 80-årskalas och 60-årig bröllopsdag glömde jag att fota förstås.

Nu är det övertid för John Blund. Själv kommer jag att sova gott trots Sveriges förlust mot Ryssland - den var bara den andra viktigaste matchen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback